در خرید لپ تاپ سامسونگ–والبته سایر لپ تاپ های موجود در بازار- مؤلفه‌های هستند که می‌بایست مدنظر قرار گیرند. برخی از این موارد عبارتند از: عمر باتری لپ تاپ، نوع سیستم عامل لپ تاپ، پردازنده تصویری لپ تاپ، وزن لپ تاپ، اندازه صفحه نمایش لپ تاپ، پردازنده لپ تاپ، حافظه لپ تاپ و … .

بی‌توجهی به این موارد در حین خرید لپ تاپ سامسونگ سبب می‌گردد تا دستگاه خریداری شده، عملکردی مناسب  از خود ارائه ندهد و انتظارات کاربر را برآورده نسازد. بنابراین توصیه می‌شود پیش از اقدام به خرید اطلاعات ضروری در ارتباط با این محصول را به خوبی کسب کرده و در صورت نیاز از مشاوره‌های ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی فروش لپ تاپ سامسونگ بهره ببرید.

خرید لپ تاپ سامسونگ

فاکتورهای مهم در خرید لپ تاپ سامسونگ

  • عمر باتری:

یکی از فاکتورهای مهم در خرید لپ تاپ سامسونگ، باتری آن است. باتری لپ تاپ از آن دست قطعاتی است که چه کاربران و چه سازندگان دستگاه توجه ویژه ای به آن دارند. این توجه از آن روست که باتری لپ تاپ، تأثیر مستقیمی در تعیین میزان فعالیت و آماده به کار بودن دستگاه دارد. هر چه میزان کارکرد باتری بالاتر باشد، سازندگان لپ تاپ، مانور تبلیغاتی بیشتری انجام می دهند و از این آیتم، به عنوان یکی از ویژگی های منحصربفرد دستگاه یاد می کنند. در سوی دیگر، کاربران نیز، دستگاه را یکی از اولویت های انتخابی خود قرار می دهند. به طور کلی بهتر است عمر باتری خریداری شده حداقل بین شش تا هفت ساعت باشد.

  • وزن:

مؤلفه مهم دیگری که در خرید لپ تاپ سامسونگ می‌بایست مدنظر قرار گیرد، وزن لپ تاپ است. بالا بودن وزن لپ تاپ، به مهم‌ترین ویژگی این محصول، یعنی قابل حمل بودن، صدمه می‌زند. برخی لپ تاپ ها با حذف بعضی از قسمت ها مثل دیسک درایو وزن کمتری نسبت به دیگر لپ تاپ ها دارند. به هر حال وزن لپ تاپ ها با توجه به امکانات آنها تغییر می کند. اگر یکی از اهداف اصلی شما از خرید یک لپ تاپ، قابل حمل بودن آن است باید سراغ لپ تاپ های سبک بروید.

  • اندازه صفحه نمایش:

مؤلفه مهم دیگری که در خرید لپ تاپ سامسونگ می‌بایست مدنظر قرار گیرد، اندازه صفحه نمایش لپ تاپ است. ۱۳، ۱۵ و ۱۷ اینچ، سه اندازه مرسومی هستند که در حال حاضر صفحه نمایش لپ تاپ‌ها براساس آنها تولید می‌شود. مدل های ۱۳ اینچ، غالباً سبک‌تر و اکثراً فاقد دیسک درایو هستند. مدل های ۱۵ و ۱۷ اینچ نیز غالباً جهت تماشای تصاویر با کیفیت و وضوحی بالا کاربرد دارند.

  • حافظه:

مؤلفه دیگری که در خرید لپ تاپ سامسونگ می‌بایست مدنظر قرار گیرد فضای حافظه ذخیره‌سازی یا همان Storage است. اگر شما جزو آندسته از کاربرانی هستید که اطلاعات خود را روی سیستم های ابری ذخیره می کنید و تمایلی ندارید که کامپیوتر خود را با گیگابایت ها آهنگ و ویدئو بالا بیاورید، یک SSD یا حتی یک HDD کوچک می تواند برای شما کافی باشد. اما حافظه با دسترسی تصادفی یا همان RAM هر چه بیشتر باشد بهتر است. برای اجرای ویندوز ۷، حداقل چهار گیگابابت RAM مقدار قابل قبولی است.

 برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمایید.